webalizer

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Nie, 9 Wrz 2001, 17:03:45 CEST

czwartek,  6. wrzesień. Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Jeśli cały problem sprowadza się jedynie do powyższego to lepiej zrób:
> #include <netdb.h>
>
> {
>   char pbuf[10];
>   getnameinfo((struct sockaddr *)&c->remote_addr,
>         sizeof(sockaddr_storage),
>         NULL, 0,
>         pbuf, sizeof(pbuf), NI_NUMERICSERV);
>   ap_psprintf(r->pool, "%s", pbuf);
> }
proszę mniem wybaczyć, ale jak nie mam kawa na ławę (np. diff
albo jakkolwiek przez dokładną analogię -- tu "a", więc tu "b"
;), to takie cóś, to dla mnie czarna magia -- gdzie i co z tego
wcisnąć, żeby nie popsuć? albo żeby tyle nie tłumaczyć, to siedzi
to w repo jako resin-cmp-mod_caucho-ipv6.patch

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}