Cytowanie (By³o: rlinetd)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 01:01:04 CEST

On Mon, 10 Sep 2001, Michal Kochanowicz wrote:
[..]
> Jestem nar±bany wiêc zebra³o mi siê na szczero¶æ. Czy móg³by¶ wyja¶niæ
> po jak± cholerê ka¿d± cytowan± linie zaczyasz od inicja³ów przedpiscy?
> Koniecznie chcesz przetestowaæ umiejêto¶æ tworzenia reg-expów
> czytjaæych? Bo, kurde, jak co¶ jest normalnie cytowane, to mutt i inne
> takie te no, MUA ;) zaznacz±, ¿e to cytat i to inaczej pokoloriuj±. A
> jak siê to zaczyna od jakich¶ inicja³ów to ni-chuja. To tylre. Bêdê
> zobowi±zany za jakie¶ wuja¶nienie.

Jest to standardowe zachowanie gnusa i nic tu spscjalnie nie tzreba robiæ
:) Je¿eli juz cokolwiek poptrawiac by trzeba to mutta nauczyæ ¿eby
tego typu fragmenty rozpoznawa³ jako cytowanai :)

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl