ftp - co się dzieje ???

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 12:44:26 CEST

On Mon, 10 Sep 2001, Marcin Chojnowski wrote:

> Witam,
>
> Już od wczoraj próbuję ściągnąc pakiety z ftp i co ciągle
> gdzieś mi zrywa, co dziwne lftp puszczone w tło ginie. Nie wiem co
> się dzieje ale ostatnio ftp pld ciągle coś szwankuje.

A mozesz podac z jakiej sieci sciagasz?
Polski Internet przezywa powrot dzieci do szkoly :>

> Ktoś ma zamiar coś z tym zrobić ???
Skladke na nowe swiatlowody, czy optymalizacje tego co jest?
Bo polski Internet jest fatalnie zoptymalizowany pod wzgledem ruchu...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-