gpm

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 13:15:58 CEST

On Mon, Sep 10, 2001 at 09:39:52AM +0200, wrobell wrote:
> On Sun, Sep 09, 2001 at 09:08:25AM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> [...]
>
> Niby /dev/.devfsd. Obecność tego pliku mówi, że jest devfsd odpalony,
> który _nie_ jest wymagany. Prędzej w /proc bym poszukał (info na pewno
> jest w /proc/mounts).

Nie mam w tej chwili jak sprawdzić ale z tego co pamiętam to devfsd korzysta
z /dev/.devfsd jako łącza komunikacyjnego z jądrem i za jego istnienie jest
odpowiedzialne jądro.

Pozdrawiam
PS: Sprawdziłem. devfsd otwiera $MNTPOINT/.devfsd z O_RDONLY więc napewno
nie tworzy tego pliku.
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/