translacja instalatorów (może tylko prowizorki?)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 13:30:31 CEST

On Mon, Sep 10, 2001 at 01:12:10PM +0200, Daniel 'bonkey' Bauke wrote:
> mam jednego delikwenta, którego przekonałem do pld, jednak
> ma kłopoty z instalacją, bo ni w ząb nie łapie, co do niego
> gada prowizorka (i chyba cośtam jeszcze). można to przekonać do
> LANG=C? a jeśli nie, to powiedzicie, gdzie to przetłumaczyć, to
> się za to zabiorę.

Nie podejrzewam, żeby zmuszenie prowizorki do gadania w dwóch jezykach
było zbyt proste... batch-installer dla odmiany mówi po polsku i
angielsku :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-