gotar: SPECS SVGATextMode.spec

GoTaR gotar w priv0.onet.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 13:35:14 CEST

On Mon, Sep 10, 2001 at 10:04:45 +0200, GoTaR wrote:

> Yyyy... przepraszam, zawsze dawałem, ale widziałem więcej takich, a uwag
> nie było;)

Huh, no i wszystkie, które zaobserwowałem mają po półtora roku
przynajmniej;/ Ale na usprawiedliwienie mam, że dwa wpisy niżej jest
napisane rel. 3, a wpis wyżej pewnie będzie release 5, tak więc
problemów z niejednoznacznością nie będzie;>

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>              http://ppl.7thguard.net/
    Published under the terms of the Paranoid Posting License