pdksh - saga continues (gal)

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 18:47:43 CEST

On Thu, Sep 06, 2001 at 08:55:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wygląda an to, że jeszcze jest cos nie tak z pdksh. Zauważyłem, że pdksh
> wywala się na skryptach libtoola jakie są wołane przy budowaniu pakietu
> gal.

ugghhhhrrrr...
Dzisiaj sprawdziłem - w niektórych przypadkach tak jest.
I to jest wredne - mocno zależne od środowiska.
Po zalogowaniu przez ssh z konsoli się wywala, a przez xdm (gdm) już
nie.
Nie udało mi się tego powtórzyć także przez wywołania libtoola czy nawet
make spoza rpm.

Coś jeszcze się wywala? Potrzebuję raczej bardziej deterministyczny
przypadek żeby to zdebugować...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/