avifile && Xft

Pon, 10 Wrz 2001, 19:16:10 CEST

On Mon, 10 Sep 2001, trashcan man wrote:

> och, nie mam nic przeciwko binarnemu _cache_. tyle tylko, ze baza danych
> to _jedyne_ skladowisko danych, ktore - jak wynika z moich doswiadczen,
> chociaz mozliwe, ze mam po prostu okropnego pecha - lubi padac.

A w przypadku rpm-a nei słyszałem żeby cos takeigo miało miejsca. Zapewne
były takie przypadki niezawinione przez bsługanta ale jest to niewątpliwie
bardzo mały margines. Zapewne grzebnięcie wprost w pliku, awaria sprzętu
czy inne takie przypadki są powodem utrat bazy. Tak czy ianczej
r--rebuilddb też jest w stanie sporo odzuyskać z uszkodzonej bazy.