Problem z pythonem

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pon, 10 Wrz 2001, 22:41:58 CEST

On Mon, 10 Sep 2001 22:25:38 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> parametrów
> getopt.getopt
> interpreter
> przeznaczone).
> są! (a te z

> Przypadkiem nie przez to, że pierwsze linijki skryptów pythonowych wpada
> (nie wiedzieć czemu) "#!/usr/bin/env python" a nie "#!/usr/bin/python" ?
> Swoja drogą używanie w takich wypadkach w naszych pakeitach
> "#!/usr/bin/env <cośtam>" powoduje że są generowane niewłasciwe
> zależności
> (od env), a i przy uruchamianiu skryptu niepotzrebnie o jeden więcej
> [...]

Problem wystepuje zarowno przy wywolaniu przez "#!/usr/bin/env" python, jak i "#!/usr/bin/python" a takze z linii polecen "python <file>".
Czyli nie to jest winne.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>