kernel 2.2.19-20

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 11 Wrz 2001, 12:49:22 CEST

On Tue, 11 Sep 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ktoś może ma jakieś sugestie/plany/za coś się zamierza jeszcze wziąć w tej
> kwestii jeśli chodzi o dalsze modyfikacje do 2.2.x ?
Mozna by wrzucic patch do i2c, aby moc skorzystac z nowego bttv.
Ale za nim to nastapi trzeba sie niestety przyjrzec dokladniej bttv,
bo u mnie po skompilowaniu modul bttv, modprobe bttv ladowal rowniez
emu10k1 (dla mnie to nie afera, ale innym moze przeszkadzac :)
Po za tym bttv w aktualnej postaci wymaga kompilacji z root-a,
zainstalowanych zrodel kernela i wykonania na zrodlach make oldconfig...

rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'