Buidrequires: autoconf, automake, libtoool?

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Wto, 11 Wrz 2001, 22:57:02 CEST

W wielu pakietach znajduje sie BuildRequires: autoconf, automake i/lub libtool. Zreszta Tomek z uporem dodaje te wymagania do wszytskich pakietow korzystajacych z tych narzedzi. Wydaje mi sie, ze wymagania te nie powinny sie znajdowac w specach, narzedzia te naleza teraz do standardowego przbornika programisty tak samo jak make, gcc, grep, sed, itp.
Swoja droga automake i autoconf znajduja sie na liscie cvsroot/PLD-doc/buildhost-requires.txt, nie wiem jaki jest status tej listy, ale idea jest sluszna - zbior podtawowych pakietow, ktore powiny byc uzawane autoatycznie za znajujace sie na buildmaszynie, powinien zanlezc sie tam jeszcze libtool, swoja droga.
Przytocze jeszce liczby (ilosc pakietow z BReq: <name>, dane sprzed paru tygodni): autoconf - 420; automake - 323, libtool - 167.
Jesli nie ma ktos argumentu przeciwko, to zaczalbym wyrzucac te wymagania (i jeszce inne z listy, jest ich jednak wyraznie mniej - pojedyncze sztuki).

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>