FHS 2.2

Wto, 11 Wrz 2001, 22:51:40 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Jakoś nie mogę za bardzo sklasyfikować manów które miałby kilka wersji
> zależnie od arch. Chyba że chodzi o many arch dependent to troche takich
> by było.
Dokładnie - chodzi o many arch dependent.

> Chodzi to że to jest pieśń przysłości. Wymagać bezie to zarówno
> dostosowanai plikół nagłówkowych kernela jak i glibc.
Z wątku wychodzi na to, że glibc-devel powinien je dostarczać i
powinny to być nagłówki w środowisku których kompilowany był glibc.

> Trochę głupe. IMHO takei rzeczy jednak nie powinny być w FHS. To są rzeczy
> raczje vendor specyfic.
To nie FHS tylko ,,jakiś inny standard''. Prawdopodobnie LSB lub jakiś
inny między-vendor standard. Niestety nie pamiętam który
konkretnie. Debian i RH się go trzymają. Mandrake _chyba_ też.

> Najchętniej widziałbym coś ala /etc/rc.d/rc.config/<usługa>. Przynajemniej
> wszystko byłoby w kupie.
W /etc/rc.d/ są skrypty startowe, a nie konfiguracja systemu. Jeśli
już to /etc/sysconfig/rc.config/<usługa>.

> Czy tu nie powinno być jednak gdzieś w /etc ?
Aktualnie jest zamieszane na maksa:

[root w arm misiek]# ls -l /etc/lircmd.conf
lrwxrwxrwx    1 root     root           22 sie 18 17:13 /etc/lircmd.conf -> /var/state/lircmd.conf
[root w arm misiek]# ls -l /var/state/lircmd.conf
lrwxrwxrwx    1 root     root           36 wrz 11 18:19 /var/state/lircmd.conf -> /usr/share/lircmd/lircmd.conf.serial
[root w arm misiek]# ls -l /usr/share/lircmd/lircmd.conf.serial
-rw-r-----    1 root     root          445 sie 17 19:31 /usr/share/lircmd/lircmd.conf.serial
[root w arm misiek]#

Ma to pewien swój pokręcony sens :-)

--