Problem z pythonem

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Śro, 12 Wrz 2001, 19:53:44 CEST

On Tue, 11 Sep 2001 08:41:07 +0200
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

> parametrów
> getopt.getopt
> interpreter
> przeznaczone).
> są! (a te z

> Python 2.1.1 już tego nie ma, chyba że mi się zdaje.

Python 2.2.1 rzeczywsicie dziala OK.

Udalo mi sie dzieki temu (po poprawkach) nalozyc i uruchomic CML2 na
kernel 2.4.9.
Poza usprawnieniami wewnetrznymi (podobno znaczacymi)
poztytywnie zminil sie interfejs make xconfig - bardzo fajnie, mozna
szukac symboli, sprawdzac zaleznosci itp. Make menuconfig zmienilo sie
jeszce bardziej, wyglada zupelnie inaczej (nie ma juz
szaro-niebiesko-zoltych kolorkow, inaczej sie obsluguje, ale tez fajne).
Ale najlwieksza innowacja jest i tak jest make advent (!), konfiguracja
kernela w stylu gier MUD, trzeba zobaczyc. (przemiesczasz sie po
labiryncie opcji kernela, zwiedzasz komnaty, naciskasz przyciski,
rozgladzasz sie itd... mi sie jeszce nie zdarzylo, ale podobno sa nawet
potwory zjadajace opcje!)

Wydaje mi sie, ze fajnie byloby wrowadzic to do naszego kernela (nie wiem,
czy dziala stabilnie, ale ile przy tam zabawy !!!)
No, wkazdym razie, jako opcje...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>