filon: SOURCES rpm-illegal_char.patch

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Śro, 12 Wrz 2001, 23:32:28 CEST

On Wed, 12 Sep 2001 23:24:31 +0200
Filip Kaliński <fk181140 w students.mimuw.edu.pl> wrote:

> kernel

> Juz cofnalem, ale wydaje mi sie, ze powinny byc rozrozniane moduly dla
> wersji kernela rozniacych sie przyrostkami "-costam", miedzy glownym
> relase, a np "-ac10" mozga byc duze zmiany i powinno to byc uwzglenione.

Odpowiadam sam sobie i konsultuje sie na liscie zgodnie z zyczeniami.
Czy ma ktos w takim razie cos przeciwko zmianie makra _kernel_ver w specach z modulami, zminiajacej "-" na "_" ?

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>