kernel 2.2.19-20

Krzysztof Drewicz hunter w raszyn.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 00:25:41 CEST

On Tue, 11 Sep 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Prosba jeszcze o testowanie jfs w sytuacjach duzego obciazenia pod SMP
> i na soft-raidach. Goscie z IBM'a pisza ze moga byc z tym problemy
> i nie wiadomo czy tak dalej jest czy readme jest nieaktualne.
Chciałem tylko zasugerować dość sprawne środowisko testowe bo vmware beta
jest afaik do końca tego roku dostępna bez ograniczeń i właśnie na tej
becie jak narazie nie ma większych problemów z soft raidem (tylko 6 osft
dysków ale....)

> reiserfs z 2.2.19-20 cos wspomina o quocie - czy ona juz dziala?
Z quotą były różne problemy i na ext2. Co ciekekawe po konsultacji na ircu
doszliśmy do wniosku "Ja mam swoje problermy z quotą a Ty masz swoje",
gdzyż każdy miał inne. Ale sprawdzimy.

> Ja ciagle przypominam o driverach od sieci z www.sycld.com - to nie jest
> patch na kernel, to osobne nowe drivery, obslugujace troche wiecej niz
> standardowe, przychodzace z kernelem.
Mamy to gdzieś w cvsie czy jeszcze nikt się za to nie zabrał ?

--
Krzysztof Drewicz
hunter w pld.org.pl