Security

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 01:08:10 CEST

In article <20010912104321.A2291 w manta.univ.gda.pl> you wrote:

> Ktos kiedys pisal o pld-security, ale jakos ucichlo :(

> Oczywiscie tego testu PLD nie przechodzi.

Tak, jak już napisałem Marcinowi - pewnie dlatego, że w PLDowskich
PAMach nie ma pam_console. Oczywiście bug instnieje (pam_limits), ale
nie da się go wykorzystać, tak jak to zostało przedstawione na bugraqu.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl