mplayer

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 09:26:54 CEST

On Thu, 13 Sep 2001 00:27:45 +0200
Artur Flinta <aflinta w interia.pl> wrote:

> Witam!

> I było by fajnie jakby patch do win32 był bez warunków, a warunkowe było
> jego aplikowanie, a wogóle to gdzie ten patch jest, bo builder głupieje.
> BTW. czy nie można defaultowo włączyć optymalizacji mmx*, 3dnow*, nie są
> one przypdkiem na zasadzie autodetekcji procesora, tzn, że jak są
> wkompilowane to i tak się na mmx nie aktywują, tylko pójdzie czysty kod?
>
>              Pozdrawiam
>                    Artur

Byl blad w specu (pomylily i\mi sie literki), juz poprawiony (zla nazwa pacza)
A czy run-time autodetekcja jest to tzreba bedzie sprawdzic..

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>