filon: SOURCES rpm-illegal_char.patch

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 13:14:42 CEST

On Thu, 13 Sep 2001 10:23:51 +0200 (CEST)
Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org> wrote:

> NotDashEscaped: You need GnuPG to verify this message

> Znaczy się ...|sed s/-/_/? Właśnie miałem zaproponować :)

Tak bylo by niby dobrze, ale jednoczesnie kernel musialby miec wersje z "_*", co by wygladalo jednak brzydko.
Jestem sklonny zaproponowac  "sed s/-.*//",  tez bedzie dzialalo, nie bedzie glupich kreseczek (znacznie lepiej wyglada myslinik). co prawda nadal nie bedzie roznicy m-dzy podwersjami kernela, ale chyba nie jest to jednak az tak wazne?

Prosze o wypowiedzenie sie na temat tych dwoch mozliwosci (bo ktoras bedzie musiala wejsc), moze wyloni sie jednolita opinia.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>