FHS 2.2

Czw, 13 Wrz 2001, 18:18:19 CEST

On Wed, 12 Sep 2001, Jan Rekorajski wrote:

> IMO jakiś głupek zapatrzył sie w solka albo innego komercyjnego unixa :/
> Proponuje ten standart olać łukiem gotyckim. W ostatecznej ostateczności
> możemy zrobić symlinki /etc/{init,rc?}.d -> /etc/rc.d/{init,rc?}.d

Ano. Solek to ma. Ale żeby było śmieszniej ma tylko
/etc/{init,rc{0,1,2,3}}.d. To że utrzymywanie osobnej struktury może
przeszkadzać osobom mniej zorientowanym w konfigurowaniu też jest tu do
pominięcia. Przykładowo webmin niedługo bedzie tutaj w pełni dostosowany
do tego co mamy (włącznie z modułem do inetd który będzie korzystał z
opisów rc-inetd). Zapewne niedługo potym pojawi się podobna adaptacja do LC.

To co mamy ma piewien sens. Pozbywanie się tego po za uzasadnieniem
"stadnym" nie ma niczego innego uzasadnienia.