gpm

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 23:35:24 CEST

gpm w nowej wersji ciągle jeszcze niedomaga trochę.
Mianowicie zdarza się (nieżadko), że przy okazji przechodzenia
X -> konsola ginie mi demon.
W logach pojawia się przy poprawnym przejściu:
blues gpm[2574]: imps2: Auto-detected intellimouse PS/2

Przy wadliwym natomiast:
blues gpm[1281]: imps2: PS/2 mouse failed init
Demon ginie wtedy.

Czasem zdarza się, że dostaję:
blues gpm[2496]: imps2: Auto-detected unknown mouse type 250, assuming standard PS/2
, ale wtedy nie działa ona mi poprawnie... :(

Moja mysz jest to Genius ze scrool'em, który działa na sterownikach imps2.
Nie twierdzę, że jest "genialna", ale na poprzednim gpm nie było wogóle
takich numerów.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...