mplayer

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Wrz 2001, 23:18:18 CEST

On Thu, 13 Sep 2001 19:16:57 +0200 (CEST)
Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> wrote:

> było
> głupieje.
> nie są
> kod?
> nazwa pacza)
>
> Jakiś czas temu z Miśkiem siedząc na irc'u sprawdzaliśmy jak to wygląda.
> Niby była run-time, ale były problemy....
>
> Należy się rozejrzeć jak jest teraz (a duuuużo tam się zmienia...).

Rozejrzalem sie juz wczesniej i jest roznie, w mp3lib jest runtime, ale juz w libvo nie (wywolanie instrukcji 3dnow/sse/mmx wstawione w ifdef-y), czyli sumarycznie run-time nie jest.

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>