automake kontratakuje :-/

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Sob, 15 Wrz 2001, 10:27:34 CEST

Hejka

nowy automake jest normalny inaczej, chcialem sobie rekompilowac gnucash i

+ automake -a -c
automake: configure.in: installing ./missing'
Makefile.am: DISTCLEANFILES must be set with =' before using +='
accounts/C/Makefile.am:38: EXTRA_DIST multiply defined in condition TRUE

trzecia linijka (= +=) powatarza sie wiele razy :/
pewnie jest to zwiazane ze zmianami w automake, niestety nie
potrafie spreparowac latki moze komus sie bedzie chcialo ? :)

BTW coraz bardziej brakuje mi podzialu na galaz stable i devel, to co bylo
kilka tygodni temu + _konieczne_ latki/upgrade chyba moznaby rekompilowac,
wrzucic na ftp i zamrozic. Zmiany takie jak w automake
czy dyskutowana ostatnio zmiana FHS moglaby wpasc do nastepnej "wersji"

pozdro
newrom
--
Jan Grylicki <janko w silesia.ternet.pl>:
     Unix jest gorszy od W95 z tego prostego powodu, że W95 mam na swoim
     domowym komputerze, a Uniksa nie i nie zamierzam.
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/