apt - sprawdzanie zależności

Pią, 14 Wrz 2001, 23:13:46 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl> writes:

> Druga sprawa to to, że na ftp jest demarc wymagający snorta z mysql
> (jeszcze nie jawnie, ale będzie), natomiast jest tylko snort z pgsql.
Bo demarc tylko mysql umie. Teraz problem jest co zrobić ze snortem?
Ja nie mam zielonego pojęcia :-) W PLD defaultowym serwerem SQL jest
postgresql więc wypada rekompilować wszystko z pgsqlem ale znów
demarc...

Rozwiązanie pewne istnieje ale trzeba by do niego nakłonić autorów
demarca - adodb.spec

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek at pld.org.pl    AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm w IrcNet, PWr