zależności jdk = 1.3

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Sob, 15 Wrz 2001, 18:38:40 CEST

sobota, 15. wrzesień. Jakub Bogusz pisze:

> Zauważyłem, że pojawiły się takie Requires/Provides. Tylko co z
> pakietami jdk i jre (z Javą Suna) - one są w wersji 1.3.1, a
> nie 1.3...
o, to mamy javę suna? :-) zupełnie przeoczyłem. nawet nie
sprawdzałem, czy jest, bo jakoś mi się w głowie zapamiętało, że
tylko ibm-a posiadamy z paroma dodtakami (fastjar i jikes) i
kaffe.

to faktycznie komplikuje trochę sprawę. może salomonowym
rozwiązaniem będzie:
- pakiety sun-java i sun-java-sdk, które również provides:
  jre/jdk = %{version} oraz jre/jdk = 1.3
- pakiet fop -- chyba jako jedyny potrzebujący jdk w konkretnej
  wersji -- niech się wypowie ktoś lepiej obeznany: czy można
  zamienić "=" na ">=" w BuildRequires: jdk?

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}