probny freshmeat

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 16 Wrz 2001, 11:37:00 CEST

On Sat, Sep 15, 2001 at 09:35:19PM +0200, Maciej Agaran' Pijanka wrote:
> taka liste moge generowac (tzn z takimi danymi..format moze byc inny)
> ale na niej niema changelogow..(bo jeszcze nie mam ich przenoszonych do
> bazy)
To są informacje z CVS? Przydałyby się informacje na temat tego co
trafiło na FTP. A najlepiej na temat jednego i drugiego (co kogo
interesuje). Oczywiście changelog też by się przydał. Ja najchętniej
widziałbym oprócz changelog pakietu changelog zawartości, ale nie mam
pojęcie jakby to miało być zrobione.

Pozdrowienia,
        Jacek