lvm i xfsprogs

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 00:29:16 CEST

On Sun, 16 Sep 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Wytrzymajcie jeszcze kilka dni, chwilowo brakuje mi jednego ważnego i
> jednego mniej ważnego pacza do zrobienia 2.4.10(pre9).
>
> A wtedy sie poprostu przeflancuje buildery na 2.4

Moze na poczatek jeden i to testowo?
Sam widzisz ze na jeden dobry 2.4 dwa nie nadaja sie do uzytku,
a potem jakis pre zaczyna w miare przyzwoicie dzialac, nie wiadomo
co bedzie dalej... czyli trza jeszcze czekac.
Nie mozna na czyms takim bazowac stabilnej dystrybucji!

Proponowalem tutaj miejsce na eksperymentalny builder z 2.4 na pokladzie
(tzn. includy do 2.4 w chroocie, bo maszyna na 2.2. chodzi) i jakos
odzewu nie bylo.

M.

PS. glibca 2.2.4 chyba mozna z /test wypuscic - rozwiazuje
problemy ze stat() - np. pam_make.
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-