Sendmail i smrsh

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 13:43:22 CEST

Właśnie skończyłem walkę z nowym sendmail-em i majordomo.
Problem prosty, ale upierdliwy. Kiedyś smrsh szukał
w /etc/smrsh, teraz w /usr/smrsh (zmienia to nasz patch).
Przy czym ten sam patch patchuje man-a i readme od smrsh
na ścieżkę /etc/smrsh. Takie trochę rozdwojenie jaźni.
No i w specu po staremu siedzi
%dir /etc/smrsh

W zasadzie to albo powinno się przywrócić /etc/smrsh albo
poprawić dok/speca.
W sumie nie wiem co lepsze, niby w /etc nie powinno być binarek, ale
akurat tam to się przeważnie tylko linki robi (nie wiem jak smrsh
by zareagował jakby /etc/ było noexec).
A jeśli prznosimy się na /usr/smrsh (po mojemu to lepiej jakieś
/usr/bin/smrsh-bin czy coś, bo po co to w /usr) to może w %post
dać kopiowanie z /etc/smrsh do tego nowego.

PS. nie bedę poprawiał w repo, bo

Revision 1.62  2001/09/14 19:28:08  dzimi
- 8.12.0
- not finished yet
i nie chcę mieszać.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.