Lesstif - dlaczego tylko 1.2?

Filip Kalinski fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 14:03:30 CEST

On Mon, 17 Sep 2001, Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Ostatnio potrzebowałem libXm-2.*, żeby móc potestować Operę.
> Zainstalowałem lesstifa... a tu nic! Nie ma!
>
> W specu widzę, że do configure dorzucono --disable-build-20
> Dlaczego? Czy w czymś faktycznie przeszkadzało?

Lesstif udostępnia kompletne API Motifa jedynie dla wersji 1.2, 2.0 nie
jest jeszcze zrobione. Jeśli checsz 2.0 to OpenMotif jest z nim zgodny.
Tylko, że Opera korzysta przecież z Qt, po co jest Motif 2.0?
(ja mam Lesstifa, OpenMotifa poza tym nie mam, bo się kurcze nie
kompiluje, ale Opera mi działa)

---
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>