{,pl.}comp.os.linux.pld.{devel,users}

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 15:06:10 CEST

On Mon, Sep 17, 2001 at 02:36:50PM +0200, Andrzej Dopierała - Undefined wrote:
> Troche tak dziwnie ze sam sobie odpisuje, ale... ;)
>
> Jest moze przewidziany jakas mozliwosc wysylania z serwera news na liste?
> np poprzez logowanie na user/pass z CVS. Dalo by rade to zrobic?
> W chwili obecnej dostep przez  lists nie jest juz np mi potrzebny.

Nie znaju.

> Jezeli nie jest to mozliwe - byla by mozliwosc wypisania sie z listy
> pld-{users,devel}-{pl,en} przy jednoczestnym zachowaniu prawa do wysylania
> postow? Moge co prawda w ostatecznosci posty z list skierowac do
> /dev/null, ale nie chcialbym niepotrzebnie sieci obciazac :)

Technicznie tak, ale nie bardzo to widze. Zakaz postowania z zewnatrz
jest żeby uniknąć spamu. Jeśli ktoś chce pisać to się musi zapisać
na listę. A teraz by musiała być możliwość zapisania sie write-only.
To troche dziwne... ale może plete głupoty. Pozatym nie bardzo wiem
jak zmusić ezmlm do tego typu zapisywanie (znaczy przez wysyłanie
maili, bo ręcznie można tak robić), ale to co najwyżej kwestia
pogrzebania w źródłach.

BTW: przez ostatnie kilka godzin mail.pld.org.pl miał pewne problemy
z działaniem, w związku zapachaniem sie /. Już powinno być ok.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-