Sendmail i smrsh

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 14:48:26 CEST

On Mon, 17 Sep 2001, Jakub Bogusz wrote:

> IMO powinno być /etc/smrsh, ew. jakieś /usr/lib/smrsh (ale lepiej
> zostawić /etc/ - w końcu to konfiguracja, a zmiana miejsca powoduje
> niepotrzebne kłopoty).

No, taka nie do końca konfiguracja. W sumie tam nie leżą pliki konf,
tylko symlinki do programów wykonywalnych.

> /usr/smrsh jest niezgodne z FHS.

Też mi tak nieładnie wygladało.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.