lvm i xfsprogs

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 14:54:40 CEST

On 01.09.16 Michal Kochanowicz pressed the following keys:

> Nie wiesz czy w .10pre poprawiono coś w kwestji AMD? U mnie 2.4.9
> skompilowane z optymalizacją dla K7 wiesza się prawie natychmiast po
> uruchomieniu ,,init''.

Mam Epoksa na Via z Athlonem i działa bez zarzutów na 2.4.9 z tarballa.
Jeżeli mogę coś zalecić, to natychmiastowy apgrejd biosu. Moja płyta
miała czkawki pod Linuksem i pod Windows, dopóki biosu nie apgrejdnąłem
(inicjalizacja chipsetów cycuś).

Robert

PS. Kernel na pewno kompilowany gcc 2.x a nie gcc 3.x?