Nowa mozilla

Pon, 17 Wrz 2001, 17:45:23 CEST

On Mon, 17 Sep 2001, Rafal wrote:

> O ja glupia... kiedy wreszcie sie naucze by wpierw zagladnac do CVS'a :(

Prostrze rozwiazanie to zasubskrybować sobie jedna z commit list wtedy na
bierzaco bedziesz otrzymywał informacje o zmianach.

Tak czy inaczje po wczorajszym zatorze na mail.pld.org.pl i puszczeniu
przeze mnie zlecenia przebudowanai pakietu nie widzę go jeszcze w /test.
Zaraz zajrzę do build logów (też są rozsyłane przez listę dyskusyjną)
spróbuję się zorientowac co się stało, że się to nie pzrebudowało.