Prośba o przebudowanie - 0.9.0!

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Pon, 17 Wrz 2001, 19:23:31 CEST

On Sun, 16 Sep 2001 13:37:49 +0200
Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl> wrote:

> wypuścili

> z xine-announce:
>
>   as I'll be gone for a couple of days starting tomorrow, I though it
>   might be a clever idea to build a release of the current CVS state
>   (now that I discovered that RPMs fail to build I not so sure if that's
>   such a great idea any more 8-} ).
>
> Jeśli release powstał jako szybki snapshot CVS przed wyjazdem głównego
> developera, to niewiadomo czego można się spodziewać.

> wszytkie
> generalnie
> Niestety nie zawsze. A póxniej mamy masę bezuzytecznych pakietów na
> [...]

Avi i mpegi działają dobrze, nie wiem jak DVD, VCD bo nie mam napędu DVD
ani płytek VCD, ale zawiodłem się niestety nie udało się odtworzyć żadnego
QuickTime .mov, a szkoda, zależało mi, bo mam fajne teledyski Ramsteina w
mov-ach, a windy nie będe butował specjalnie po to :)

Na razie commitnę, wydaje mi się, że działa oki... jak poleży w ftepie na test

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl>