PostgreSQL i createlang

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 06:26:25 CEST

On Mon, 17 Sep 2001 16:35:42 +0200
Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> wrote:

> createlang w naszym postgresql nie działa. Szuka modułów postgresql'a
> w /usr/lib, a są on w /usr/lib/pgsql/modules. Mógłby się ktoś temu
> przyjżeć.

jest opcja do createlang'a mówiąca mu gdzie ma szukać modułów.

> workaround: nie uzywać createlang, a robić wszystko przez SQL'a (CREATE
> LANGUAGE...).

o. i to jest najlepsze rozwiązanie.

> BTW. czy w %post postgresql-modules-plpgsql (i analogicznie w innych)
> nie powinno być:
>         createlang pgsql template1
> i droplang w %preun?

nie sądzę. część instalacji obywa się bez plpgsql'a.

> Mógłby się temu przyjżeć ktoś kto u nas zajmuje się PostgreSQL?

heh. nie ja. ja używam ręcznie kompilowanego ze źródeł - bez rpm'a - głównie
dlatego, że jeszcze nie widziałem rpm'ów z 7.2

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]