i2c, bttv w jajku.

Wto, 18 Wrz 2001, 14:02:22 CEST

On Tue, 18 Sep 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Obejrzyj bttv.spec

> W tarballu i2c jest skrypt generujący łatę na jądro. Korzystam z tego
> już chyba ponad rok i działa doskonale. Kiedyś to nawet dodałem do
> kernel.spec, ale po jakimś czasie zostało wywalone...

A nobo .. widzisz .. jakbyś dodał w specu:

# generated by using spcript <path>/<name> from i2c tar ball
Patch<num>:	kernel-i2c.patch

To by było wiadomo jak go regenerować przy jakież kłopotach z jego
nakładaniem :)

Poprostu czasem warto dodawać różne dziwne komentaże w specach które mogą
mieć jakiś związek z pakietem na przyszłość (ot choćby jakiego ma się
faworyta w najbliższych wyborach :o)