Co ze zjazdem?

Wto, 18 Wrz 2001, 16:03:28 CEST

On Tue, 18 Sep 2001, Artur Frysiak wrote:

> Szczegóły, prosze.
> O której ? Gdzie dokładnie ?
> Jaki program ? Co zabrać ze sobą ?
> Czym dojechać ? Kto z Wrocławia jedzie i o której ?

Wygląda ze będzie improwizacja. Marzena sam się zgłosiła że dobzre by
było si ęspotakś i że postara się wyznaczyć podstawowe koordynaty i jakoś
wsiąkła w miedzyczasie :)
Ja mam przygotowany temat NISa (może mało interesujący ale tyle się
zobowiązałem że przygotuję).
żeby nie było totalnej improwizacji to z braku "prowodyra" spotkania czyli
Marzeny trzeba poustalać co można nim ktoś jeszcze zabierze się do
pakowanai manatek na weekend.

Ja najszybciej bede mógł przyjechać do Wawy w piątek wieczorem. Proponuję
zorganizowac w ten dizeń późnym popołudniem pierwszą turę spotkania w
formie totalnie niezobowiązującej (raczje półtoważskiej). Godzina i
miejsce jeszcze do ustalenia. Z info z www.weather.com wynika że piątek
bęzie pochmurny, a sobota raczje deszczowa czyli juz w piątek należałoby
spotkać sie gdzieś pod zadaszeniem gdzie byłoby coś ciepłego do wypisia
(może i zjedzenia).  Nie koniecznei musi być to klajpa czy klubo-gospoda.
Jezeli ktoś ma jakieś propozycje to proszę. Godzina pocżatku potencjalnie
w okolicach 19tej może godzine później.

Na następny dzień wiadomo ze mogą być conajmnei jdwa punkty pewne.
Pierwszy to około godzinki gadanai o NIS i drugie to swego rodzaju
spatkanie panelowe na temat bierżacej problematyki zwiazanej z tym co
robimy.  Wymiana listów wymiana ale żywej dyskucsji i rozmowy raczj nic
nei ejst w stanei zastapić. Jezeli są jeszcze jakeiś inne osoby z którymi
Marzena sie umawiała co do 'zakontraktowanych" tematów to prośba o
ujawnienie sie tych osób. Ze swojej strony chetnie cos bym usłyszał o BBP
(tu potencjalnie maciek by sie nanadał :). Przydałoby sie nieco wzbogacić
sztafaż zwiazany ze znajdowaniem błedół w programach (mem leak i inne) +
ogólen tevchniki debugowani (jeżeli ktoś potrafiłby poopowiadać w miarę
ciekawie o posługiwaniu sie debugerem czy profilerem to byłoby doćć
ciekawie). Kilkui z nas ma w tej materii troche doświadczeń i bez względu
na to jaki poziom taka prezentacjo/pogadanka miałaby to wartoby sie coś z
tego douczyć.

Na niedziele przyznam że nie mam koncepcji jeszcze ale zapewne zaraz cos
się doda.

Potencjalnijakby ładnie poprosić Cezara to dałoby sie załatwić jakiś
transport garzetów typu koszuki, pingwiny czy kubki (zobaczę co da się tu
załatwić i za kawałek bedę wiedział coś więłcej). Cezar proponował, że dla
developerów da sie załatwić darmowe płytki z zasobami i tu też musze sie
zaraz skontaktoewać co do dead line na dodtarczanie matewriałów do
wypalenia. Otrzymanie takich zasobół moze mieć szczególne znaczenie dla
tych co wiszą na modemach czyli te osoby takze powinny zabrać w razie
czego głos co do tego co by na takich płytach potzrebowały.

Tak czy inaczej chodzi o to zeby na tym spotkaniu omówić to co sie cieżko
porusza listownie czy na ircu ze względu na wiekszą ilosć słów jakei
tzreba uzyć. Jżeli ktoś ma pomysły na sensowny "wypełniacz" tematyczny
kawałków takeigo spotaknia to proszę sie nie krępować.

Zapewne dałoby się przeprowadzić jakeiś prezentacje dodatrkowe choćby
instaltora w obecnej fomie. Jakby cos takeigo było to mamy zapewne ze
dwie godziny odciete na dyskusje wokół tego.

iektóre osoby zdążyły sobie porezerwować już wczęsniej powieżchnie na
podłogach i łóżkach w celu przenocowania (czy to między sobota, a nie
dziela czy jeszcze dalej). jeżel są osoby które chciałby sie pojawić a nie
maja tego metra z kawałkiem powieżch zakontraktowanego to ptrośba o
zgłaszanie takiego zapotzrebowanai a także zgłaszanie wolnych powieżchni
mozliwch do zagospodarowania pod coś do wyspanai się :)

Waroto by już teraz ustalić godzinę i dokądne miejsce spotkanai na MIMUW
(Janek o której jest możliwe żebyśmy się pojawili najwczęsniej ?).
Z salami i drobnym zaplecem raczej nie powinno być kłopotu. W razie czego
i ile Janek potrzebowałby kogoś fo pomocy na godzine czy pól wczęniej to
prośba o zgłaszanie się tych osób które w razie czego mogłby pomóc.

O czymś wstępnie zapomniałem ?