commit w cvs - ważne!

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 19:29:09 CEST

On Tue, Sep 18, 2001 at 06:56:40PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]

Heja! To jakaś podpierdolka :-)

Ja takiej zmiany nie wykonałem jeśli chodzi o automake.spec.

Z tego co widzę po logach, to automake.spec został zatwierdzony
(inne lepsze tłumaczenie "commit"?) przez filona w tym samym
czasie co ja zatwierdziłem łatę uml-am.patch. I nagle w ten
sposób zostałem autorem czyjejś zmiany[1].

Wiem, że ktoś się już skarżył na coś takiego kiedyś.

    wrobell <wrobell w ite.pl>

[1] Czy filon teraz zaskarży mnie o pogwałcenie jego
własności intelektualnej? Kto mi będzie wysyłał paczki
do paki?  :-)