Sendmail i smrsh

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 19:54:17 CEST

On Mon, 17 Sep 2001 krzysiekt18 w poczta.fm wrote:

> A commitnij !!! Oszczedzisz mi tylko zbednej pracy ( i tak mam duzo na glowie teraz, matura probna, praca dyplomowa, itp, itd ...) Ja tylko oblookam i moze poprawie ewentualnie :))

No tak, ale to jakiego stanu poprawić.
Do starego (/etc/smrsh), do nowego (update speca i dok. ma /usr/smrsh)
czy jeszcze coś innego ?

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.