Dillo && xine!

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Wto, 18 Wrz 2001, 20:44:45 CEST

Hej! Fajnie, że już jest nowe Dillo, ale literówka jeszcze z wersji
0.5.1 w "dillo.desktop" nie została poprawiona (przypominam, że
uniemożliwia ona korzystanie z Dillo bezpośrednio poprzez skrót).

Druga sprawa to Xine - gdzie do licha jest xine-ui?! Z samymi
bibliotekami to sobie nic nie zrobimy.

Od razu się wytłumaczę - chętnie bym się zajął pakietami lub
przynajmniej sam sobie skompilował, ale mam tylko modem 33,6 i ściaganie
pakietów z nagłówkami+same źródła niezbyt mi się kalkuluje.
--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>