Głupie pytanie

Śro, 19 Wrz 2001, 00:49:09 CEST

On Tue, 18 Sep 2001, Michal Margula wrote:

> Witam :)
>
> Nie wiem dlaczego nigdy o to nie zapytałem. Da się jakoś zobaczyć co
> robią aktualnie buildery? W sensie czy np dałem STB to czy to poszło i
> ewentualnie z jakim skutkiem?

Jest lista pld-logs-builder w pld.org.pl i na nia trafiaja wszystkie
build logi. Ostrzegam, że to są czasem kilkumegabajtowe lity i dziennie
jest ich dość sporo.

Drugi element to sygnały wysyłane przez builderu na logs.pld.org.pl ale od
dłuzszego czasu zbieranie tych informacji nie działa. Tutaj jeżeli ktoś
miałby cheć odbierać takie sygnały, obrabiać je i prezentowac to rjst to
coś czym można się zając. Sygnały idą po syslogu (choć docelowo miały iść
SNMP trapami).