Lirc (było Dillo && xine!)

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 19 Wrz 2001, 13:03:24 CEST

Witam!

> Przez cały czas czeka na wykończenie lirc tak żeby powastawały z niego
> pakiety kernel{,-smp}-lirc. Bez tego nie można ruszyć jeszcze kilku
> pakietów używajacych lirca.

No właśnie, przekompilowałem lirca u siebie (jajko 2.4.8) i po
zainstalowniu pakietów dostaję unresolved symbols, kiedyś takie numery
miałem z nowym specem do alsy. Mam jeszcze pytanie, sporo pakietów z
dodatkami do jajka wymaga kernel-sources lub headers. Jako że mam jajko z
kernel.org to takowych pakietów nie instalowałem, żeby nie modyfikować
speców przed rekompilacją, proponuję dodać jakiegoś spec'a który będzie
miał tylko provides kernel-source, headers. Powinno to załatwić w/w
problemy, jeżeli nie ma żadnego sprzeciwu, to zrobiłbym odpowiedniego
spec'a

          Pozdrawiam
               Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!