Co ze zjazdem?

Śro, 19 Wrz 2001, 20:11:44 CEST

On Tue, 18 Sep 2001, Paweł Kołodziej wrote:

> to moze 29 wrzesnia ? wtedy juz raczej wszyscy wroca z wakacji i nie
> bedzie wyborow....

Dla mnie odpada. Mam się stawić u Ojca, a zara potym jest Święto Zmarłych.

Tak czy inaczje wygląda na to, że wartoby spotykać sie nieco częściej
(przynajmniej raz na pół roku a moze raz na kwartał).
Możnaby zreszta juz zacząć myśleć na spokojnie o terminie kolejnego
spotkania. Może okolice pierwszej połowa grudnia ?