Co ze zjazdem?

Śro, 19 Wrz 2001, 21:14:13 CEST

On Wed, 19 Sep 2001, Pawel Posiewala wrote:

> hmm, chcialem zauwazyc, ze miedzy _29.09_ a Swietem Zmarlych jest
> miesiac roznicy(jezeli sie nic nie zmienielo jest 1.11) :)

Kurcze .. chyba kartki mi sie skleiły i to zupełnie poważnie .. wczoraj
jeszcze za rana przeglądalem kalendarz i planowałem najbliższe dni. Albo
jeszcze się nie wybudziłem jak to przeglądałem :)
Tak czy inaczej. W następny weekend przynajmniej ja i tak ma
zarezerwowany (nie wiem jak inni).

Pozostaje otwarte pytanie czy nie wartoby się spotkać w okolicach końca
listopada, początku grudnia.