*.pid tworzony przez użytkownika (imwheel)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 19 Wrz 2001, 21:19:50 CEST

[środa, 19 wrzesień 2001], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Jesteś tego 100% pewien? Tzn XF 4.1 potrafi emulować naciśnięcia
> klawiszy na podstawie ruchów kółkiem myszy i nazwy okienka? Czy bez tego
> programy takie jak Netscape Navigator będą potrafiły korzystać z rolek?

Ja mam tak odpalonego trackballa a4 tech i działa mi wszędzie (nawet w
operze, bo netscape nie mam)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter