*.pid tworzony przez użytkownika (imwheel)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 19 Wrz 2001, 23:29:37 CEST

On Wed, 19 Sep 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Sprawdziłem. U mnie bez imwheel opera potrafi obsłużyć rolki, ale
> Netscape NIE. Tak więc bardzo proszę o nie wyrzucanie imwheel, ponieważ
> potrafi on (za pomocą emulacji klawiatury) przekonać do obsługi rolek
> programy które nie mają o tym pojęcia.

Netscape też potrafi - trzeba tylko zmiany w konfiguracji ręcznie zrobić
:) Wygrzebałem w swoich "śmieciach" coś takiego i pamiętam, że to
działało:

Zdaje się że trzeba sobie coś dopisać do pliku Netscape
(powinien być w /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults). Jest to plik tekstowy.
Trzeba znaleźć w nim linię:
*globalNonTextTranslations:             #override \n\

i parę linijek niżej dopisać:

<Btn4Down>:          LineUp()LineUp()LineUp()LineUp()LineUp()LineUp()\n\
<Btn5Down>:
LineDown()LineDown()LineDown()LineDown()LineDown()LineDown()\n

Co powoduje że z kółkiem jest związane skrollowanie o 6 linii w
dół/górę.

Wszystko to odnosi się do Netscape 4.72 którego obecnie używam, w innych
wersjach jest podobnie (w 6.0 podobno  działa "out of the box")

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...