Do osób które widzą commity

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 18:24:22 CEST

On Thu, 20 Sep 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Tak sobie myślę, że skoro zostało to zepsute przez freshmeat to może
> ktoś kto ma do tego dostęp by to wyp* do czasu aż autor zrobi to
> poprawnie? Bo szczerze mówiąc nie interesują mnie commity z LDP i
> innych, ale chciałbym wiedzieć co sie dzieje z PLD.
> Trochę mi to przypomina sytuację z łatą na RPM z przed paru miesięcy:
> ona też była zwalona, ale ponieważ jakoś dało się z tym żyć to przez
> prawie miesiąc była w RPMie.

Sęk w tym, ze tutaj wstawka dla freshmeat zostala praktycznie
natychmiastowo wyrzucona. To co teraz zostalo jest zakomentowane (cholera
- zakomentowane tez jest brane pod uwage???? :-O )

Stan jest wlasciwie taki jak przed-freshmitem. Przejrzalem wszystko w
CVSROOT i diff nie pokazuje nic ciekawego.

Pytalem kloczka - poczta wychodzi z cvs'u - zreszta na cvsall dochodzi,
wiec nie tutaj jest problem. Gdzies na mail.pld.org.pl to zaczyna ginac.

Kto moze sprawdzic co sie tam dzieje (czemu ten server jest tak
daleko?????)

> Dzięki.

Nie usmiecha mi sie to - i tak mam duzo poczty.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...