instaler - drobnostki

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 19:48:42 CEST

Przemyslaw Brojewski <przemek w my.tenbit.pl> writes:

> Takie tam drobiazgi:
>
> 1. Kiedyś było widać w setupie jakie hasełko user sobie ustawia,
>    teraz (image brany dzisiaj ok. 15.00 z mirrora na icm) nie widać.
>    W zwiazku z tym jak sobie user wygeneruje hasełko z automatu (ma
>    taką opcję) to się już nie dowie, jakie ono jest. Tyz piknie :-)

rotfl - nieźle wyszło :)
Tak samo jest z hasłami domyślnymi - też się nikt nie dowie jakie są.
Tymczasowo zakomentowałem.

> 2. W polskiej wersji, przy wybieraniu pakietów czasem sie pojawia
>    opcja ŻADEN, a czasem NONE.

Poprawiłem.

> 3. poldek marudzi, że proftpd-common mu konfliktuje z proftpd-standalone.
>    Nie znalazłem w liście pakietów możliwości wyłączenia proftpd-common...

proftpod-common to, jak nazwa wskazuje, część wspólna dla
wersji standalone i inetd. standalone wymaga common i nie może być
z nim w konfilkcie (i sprawdziłem że w obecne pakiety takiego konfliktu nie mają)
Na pewno nic nie pomyliłeś?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)