Do osób które widzą commity

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Czw, 20 Wrz 2001, 23:30:38 CEST

On Thu, 20 Sep 2001, Tomasz Orzechowski wrote:

> Dokładnie. Też sprawdzałem.

Bo.... <o zabranie glosu prosze kloczka>

> Sergiusz jeszcze nie wrócił? malekith, chyba ty jesteś p.o. serka, co?
>
> W sumie, to nie wiem czemu mail.pld.org.pl jest tak daleko. Pewnie
> bliżej nie było silnej maszyny do wzięcia...

Maszyny silne to sa, kilka pomyslow na wlasciwe zarzadzanie MX'ami
i listami PLD kloczkowi podeslalem i cisza...

M.

PS. Pamietacie moj problem ze SCSI? Pomogla wymiana kabelka...
--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-