Mplayer

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pią, 21 Wrz 2001, 10:34:07 CEST

Witam!

Dnia Fri, 21 Sep 2001 09:43:37 +0200 Rafal Dziedzic napisał(a):

> Hej!
>
> Na ftp ciagle lezy wersja wymagajaca avi-codecs... ktorych brak!
> A to oznacza ze narazie moge zapomniec o apt-get upgrade.

Nie wiem jak większość się na to zapatruje, ale lepiej byłoby standardowo
dać budowanie z opcją --without win32 a jak ktoś potrzebuje M$ Codecs to i
tak musi je sobie zbudować, więc przebudowa mplayera z opcją --with win32
nie powinna stanowić dla tego kogoś problemu.

			Pozdrawiam
                             Artur

http://POCZTA.interia.pl/ - sa powody by korzystac!