squirrelmail

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 21 Wrz 2001, 11:01:44 CEST

[piątek, 21 wrzesień 2001], Stacho Pal napisał(a):

> Bo bez niego nie dziala.
> Dobry powod? ;)

Jak to nie działa?? Nie rozumiem... squirrel nie wymaga imapa, tego
wymaga sam php z imapem przeciez. a co jeśli masz na zdalnym kompie
imapa a nie na tym, na którym jest squirrel?

> Inna sprawa ze nie moge uzyskac poskiego menu.
> Proby wpisywania pl i pl_PL koncza sie ..... angielskim. :((

Hmmm... Coś chyba o tym było na liście u nas, ale już mi wylecałio z
głowy ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter